SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

Splošne in ostale pogoje poslovanja spletnega mesta www.carovnik-nal.si, določa upravljalec Nal Husić s.p., ki je hkrati proizvajalec izdelkov in odgovarja za vse objavljene vsebine in izvedbo naročil skladno z objavljenimi splošnimi pogoji.

Tehnični upravljalec te spletne strani in podatkov povezanih z njo je tudi podjetje SGEEK – spletne rešitve, Jadranka Smiljić s.p., Badovinčeva ulica 4, 3270 Laško, info@sgeek.si.

Vaš dostop do tega spletnega mesta in njegovo uporabo urejajo ti splošni pogoji. In z vstopom na spletno mesto potrjujete, da ste z njimi seznanjeni, z njimi soglašate ter da vas določbe teh splošnih pogojev zavezujejo.

Podjetje Nal Husić s.p. si pridržuje pravico, da te splošne pogoje brez obvestila spremeni ali dopolni. Prav tako podjetje ni zavezano posodabljati vsebin tega spletnega mesta, jih pa lahko kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni in/ali dopolni.

Podatki na spletnem mestu so zgolj informativne narave, zato podjetje Nal Husić s.p. ne prevzema odgovornosti za morebitne napake v vsebini ter pravilnost in točnost objavljenih podatkov, do katerih je morebiti prišlo zaradi časovnih neusklajenosti, napak pri vnosu ali drugih nepredvidljivih vzrokov.

To spletno mesto in vsi njegovi elementi so intelektualna lastnina podjetja Nal Husić s.p. in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah ter jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez pisnega soglasja lastnika. Vsebine spletnega mesta se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje. V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.

S tem, ko uporabljate spletno mesto www.carovnik-nal.si in vse njegove elemente in funkcije, ki jih spletno mesto omogoča, se šteje, da ste kot uporabnik seznanjeni s splošnimi pogoji uporabe in da jih v celoti sprejemate. Splošni pogoji uporabe se nanašajo na vse oblike uporabe spletnega mesta in na vse oblike interaktivne komunikacije, ki jo omogoča spletno mesto.

Podjetje Nal Husić s.p. si pridržuje pravico, da se v primeru kršenja teh splošnih pogojev posluži vseh pravnih sredstev in pravic, vključno s pravico do blokiranja dostopa do spletnega mesta z določenega spletnega naslova.

Splošni pogoji spletnega mesta www.carovnik-nal.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), na podlagi priporočil mednarodnih kodeksov za e-poslovanje in priporočil GZS.

S spletnim mestom www.carovnik-nal.si (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje Nal Husić s.p., Šifrerjeva ulica 24, 1000 Ljubljana, matična številka: 7202091000, ki je ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik« ali »prodajalec«).

V pogojih poslovanja je opisano delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti kupca in trgovine, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Uporabnika (v nadaljevanju tudi »kupca«) spletne trgovine zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Splošne pogoje si lahko prenesete v pdf obliki tukaj.

 

  1. PODATKI O PODJETJU

Nal Husić s.p.

Šifrerjeva ulica 24

1000 Ljubljana

 

info@carovnik-nal.si

031 292 398

 

IBAN: SI56 3000 0002 5182 691

SWIFT BIC koda: SABRSI2X

Matična številka: 7202091000

Davčna številka: 91463165 (nisem zavezanec za DDV)

 

Registrski organ: AJPES, Izpostava Kranj. Vpis v registrski organ pod številko: 316-05-05752-2016/2, z dne 1.1.2017

 

  1. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

 

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • jasno in nedvoumno določene cene (razvidno mora biti, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza),
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop od pogodbe (razvidno mora biti, če in koliko kupca stane vračilo artikla),
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

  1. PONUDBA IZDELKOV IN CENE

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se lahko ponudba in cene v spletni trgovini ažurirajo in spreminjajo pogosto in hitro.

 

  • DDV ni vštet v ceno izdelka ali storitve v skladu s 1. odstavkom 94. člena ZDDV-1.
  • Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.
  • Vse cene v spletni trgovini so objavljene v evrih (EUR) in veljajo do preklica.
  • Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti (ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen).
  • Cena velja za vse uporabnike spletne trgovine. Obiskovalec postane uporabnik oz. kupec z registracijo v spletni trgovini kot član ali z enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost.

 

Cena velja v primeru plačila z spodaj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

 

V kolikor se zgodi, da bo podatek o ceni napačen ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa.

 

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo. Darilnih bonov in promocijskih kod ni možno menjati za gotovino.

 

  1. NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

 

Kupoprodajna pogodba oz. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

 

  1. NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

 

  • Plačilo po predračunu z nakazilom na TRR ponudnika.

 

  1. ROK DOBAVE IN DOSTAVA

Rok predaje pošiljke dostavni službi največ 8 delovnih dni od izvedbe plačila.

 

Ponudnik si pridržuje pravico do daljšega dobavnega roka, saj je pri izdelavi artiklov vezan na dobavo materiala in izdelavo drugih izdelovalcev, podjetji ali obrtnikov.

 

V primeru da izdelek ne bo odposlan v 8 delovnih dneh, boste o tem obveščeni pisno po elektronski pošti ali po telefonu. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, lahko to kadarkoli sporočite preko elektronskega naslova ali telefona in bomo poskušali zadeve rešiti v obojestransko korist.

Dostavo za spletno trgovino opravlja Pošta Slovenije, stroške dostave plača ponudnik.

 

  • Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, v kolikor bo z njo naročilo izpolnjeno učinkoviteje in v skladu s ceno/stroškom pošiljanja, kot je navedeno ob naročilu.
  • Pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
  • Ob sobotah, nedeljah in praznikih se odprema blaga ne izvaja.
  • V primeru, ko ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave dostavljalne službe.
  • Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji ali naročilu. V primeru, da ob času dostave ni nikogar na naslovu, dostavljalec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje blaga.

 

Vse dodatne informacije lahko kupec dobi na info@carovnik-nal.si

 

  1. CENIK DOSTAVE

Strošek dostave plača ponudnik.

 

  1. IZDAJA RAČUNA

Ponudnik ob plačilu naročenih izdelkov kupcu pošlje tudi račun v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu je razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnosti podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

  1. ZALOGA

Vsi izdelki so ročno izdelani v Sloveniji, zato je zaloga omejena. V kolikor izdelka ni na zalogi, se kupca obvesti na mail o možnem daljšem dobavnem roku. V kolikor se kupec z njim strinja.

 

Za dodatne informacije lahko pišete na info@carovnik-nal.si

 

  1. POSTOPEK NAKUPA

Nakupovanje v spletni trgovini poteka 24 ur na dan, vse dni v letu.

 

IZBIRA IZDELKA

Na spletni strani izberite izdelek ali storitev. Ko izberete izdelek/storitev, kliknite na povezavo »Dodaj v košarico«. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo »Prikaži košarico«, kjer se prikaže košarica in kar ste izbrali. V tej fazi lahko iz košarice s klikom na križec (x) odstranite izdelek iz košarice. Prav tako pa lahko izbirate količino izdelkov. V kolikor karkoli odstranjujete in dodajate kliknite na gumb »Posodobi košarico«. Nato pa nadaljujete s klikom »Nadaljuj na blagajno«.

 

ODSTRANITEV IZDELKA IZ NAKUPOVALNE KOŠARICE

Na spletni strani www.carovnik-nal.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, s klikom na ikono se kupcu prikažejo izdelki, ki jih je med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec »odstrani«.

 

NAKUPOVALNA KOŠARICA

Po kliku na gumb »Nadaljuj na blagajno«, se vam odpre stran na kateri morate za dokončanje naročila izpolnite potrebna polja.

  • Naslov za dostavo: Vpisati morate zahtevane kontaktne podatke (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in telefon). To so podatki, ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka. Lahko se ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu vaši podatki  že shranjeni.
  • Način plačila: po predračunu z nakazilom na TRR ponudnika
  • Pregled naročila: Prikazani so izdelki/storitve, ki ste jih med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Zraven je zapisana cena izdelka/storitve, in skupni strošek za plačilo.
  • Pred oddajo naročila, oddate soglasje, da se strinjate s pogoji poslovanja.
  • Naročilo potrdite s klikom na gumb »KUPITE SEDAJ«.

 

POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila prejmete obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto, podatke o naročilu in podatke za plačilo.

Naročilo bo sprovedeno, ko je priliv viden na TRR računu podjetja Nal Husić s.p.. Plačilo mora biti izvedeno najpozneje v dveh dneh od datuma naročila, v nasprotnem primeru se naročilo zaključi kot neuspešno.

Po prejemu plačila začne veljati rok za dobavo storitev do največ 8 delovnih dni. Za dobavo ostalih izdelkov pa je rok dobave 3-5 delovnih dni.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Preko elektronske pošte boste obveščeni o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga.

 

POSTOPEK NAKUPA ZA PRAVNE OSEBE

Postopek je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da se ob zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Enake so tudi možnosti plačila.

 

Za kakršnakoli vprašanja ali pomoč sem vedno na voljo tudi preko e-pošte

info@carovnik-nal.si

 

  1. PRAVICA DO ODSTOPA NAKUPA, VRAČILO IZDELKOV

Kupec ima pravico, da v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Svoj odstop kupec sporoči na kontaktni naslov info@carovnik-nal.si

 

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po naročilu kupca in je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam ter zaradi tega ni primerno za vračilo. Ali izdelek, ki je že bil uporabljen in iz higienskih razlogov ni primeren za nadaljnjo prodajo. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

 

Kupec mora blago oziroma izdelke vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po pisnem sporočilu o odstopu od nakupa blago, pri čemer sam krije neposredne stroške vračila. Kupec vrne blago na naslov: Nal Husić s.p., Šifrerjeva ulica 24, 1000 Ljubljana.

Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani, nerabljeni, v nepoškodovani originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Vračilo se šteje za pravočasno, če je pošiljka oddana v predpisanem roku. Vračilu mora biti priložena kopija naročila.

 

Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi.

 

Po prejemu blaga ponudnik kupcu skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila (kupnina) takoj, ko je mogoče oz. najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu kupca od nakupa. Ponudnik lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.

 

Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

Kadar je pri pogodbi, sklenjeni zunaj poslovnih prostorov, blago dostavljeno na dom ob sklenitvi pogodbe, ga prodajalec ob morebitnem vračilu prevzame na lastne stroške, če zaradi narave blaga ni mogoče vračilo na običajen način po pošti.

 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen popust, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Kupcu se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne kupcu kot darilni bon.

 

Zaradi zagotavljanja točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidenc o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo v gotovini ni mogoče.

 

Vrnitev prejetega blaga ponudniku v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov/storitev je na voljo tukaj.

 

Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve blaga kupcu, ki zlorablja pravico do odstopa od pogodbe skladno s 43.č ZVPot.

 

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

 

  1. NAPOTKI ZA VRAČILO

Pri vračilu izdelkov ponudnika Nal Husić s.p. je potrebno priložiti obrazec za odstop od pogodbe, ki ga pošljete na info@carovnik-nal.si . Priložite tudi kopijo računa ter fotografije izdelka.

 

Naslov za pošiljanje izdelkov ponudniku je Nal Husić s.p., Šifrerjeva ulica 24, 1000 Ljubljana.

 

Stroške pošiljanja nosi kupec, zato priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljki in da izdelke ustrezno pripravite na transport, saj za morebitne poškodbe med dostavo ne odgovarjamo in se štejejo kot vaša napaka. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

 

  1. STVARNA NAPAKA

 

KDAJ JE NAPAKA STVARNA?

  • Če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet,
  • Če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • Če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • Če prodajalec izroči stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

KAKO SE PREVERJA PRIMERNOST IZDELKA?

Primernost izdelka oz. blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

 

KAKO STVARNO NAPAKO UVELJAVITI?

  • Kupec prodajalca obvesti o morebitni stvarni napaki v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
  • Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
  • Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar oz. izdelek kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

 

KDAJ PRODAJALEC NE ODGOVARJA ZA STVARNO NAPAKO?

  • Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, kadar je bila stvar izročena.
  • Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

 

KAKŠNE SO PRAVICE KUPCA, KI JE PRAVILNO OBVESTIL PRODAJALCA O STVARNI NAPAKI?

Kupec, ki je pravilno obvestil prodajalca o stvarni napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

 

Pravice potrošnika prenehajo veljati s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

 

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve.

 

Ponudnik pisno odgovori kupcu na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je napaka sporna.

 

Če ponudnik uniči ali izgubi proizvod, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v osmih dneh nov enak proizvod ali mu takoj plačati odškodnino v višini drobnoprodajne cene novega proizvoda.

 

Reklamacija je veljavna ob predložitvi originalnega računa, potrdila o dostavi ter izpolnjenem obrazcu.

 

Kupec je v primeru odobrene reklamacije za stvarno napako upravičen tudi do povračila morebitnega stroška dostave, ki ga je imel v primeru spletnega nakupa.

 

Natančneje pravico do uveljavljanja stvarnih napak ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

 

  1. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V primeru, da se lastnosti izdelkov in/ali storitev, njihova dobavljivost in cena spremenijo, preden ponudnik popravi podatke na spletni strani, bo ponudnik kupca obvestil o spremembi in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka/storitve.

 

Ponudnik se trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, kljub temu pa je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih izdelka in vse zmote, ki so po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

 

Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto oziroma dostavni službi ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko odnese na najbližjo kontrolno točko dostavne službe v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Ponudnik bo skupaj z dostavno službo poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

Uporaba spletnih vsebin, storitev in izdelkov ponudnika Nal Husić s.p. je izključno na lastno odgovornost. Ob nepravilni uporabi izdelkov, storitev in/ali drugih vsebin, ter neupoštevanju navodil uporabe izdelkov ali storitev, ponudnik ne prevzema nikakršne odgovornosti.

 

Izdelki in storitve, ki so omenjeni in predstavljeni na strani in v trgovini ne nadomeščajo tradicionalnega zdravljenja ali terapevtskega pristopa. Izdelki niso zamenjava za obisk zdravnikov, specialistov, psihoterapevtov in drugih strokovnih delavcev.

 

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadarkoli in na kakršenkoli način ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.

 

Za tipkarske napake ponudnik ne odgovarja.

 

 

  1. VARSTVO OSEBNIH PODATKOV IN POLITIKA ZASEBNOSTI

 

Spletna trgovina www.carovnik-nal.si (Nal Husić s.p.) spoštuje vašo zasebnost in v skladu z zakonodajo (Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-2, Ur. l. RS št. 94/07 in GDPR), zato na spletni strani z www.carovnik-nal.si izvajamo vse aktivnosti za zaščito in etično ravnanje z vašimi osebnimi podatki.

 

SPLOŠNO

Ponudnik se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov oz. kupcev spletne trgovine. Zbrane osebne podatke bo ponudnik (Nal Husić s.p.) uporabljal izključno za opravljanje storitev, ki jih ponuja. Ponudnik spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bo storil vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.

 

Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo ponudnik spletnega mesta ravnal v skladu z državnimi in mednarodnimi predpisi, ter skladno z evropsko splošno Uredbo 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takšnih podatkov.

 

VAROVANJE PODATKOV

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabljal izključno za potrebe izpolnitve naročila in drugega kar je neposredno povezano z naročilom ter potrebno komunikacijo za zaključek naročila.

 

UPORABA OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik za potrebe opravljanja storitve, ki jih ponuja, zbira, vodi, obdeluje in shranjuje naslednje uporabnikove podatke:

 

  • ime in priimek,
  • naslov za dostavo,
  • podjetje oz. naziv pravne osebe in davčno številko (če je uporabnik pravna oseba),
  • naslov elektronske pošte,
  • kontaktno telefonsko številko,
  • državo bivanja,
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazec v spletni trgovini,
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu,
  • datum in čas dostopa spletnega mesta,
  • IP številko oziroma naslov iz katerega kupec dostopa do spletnega mesta.

 

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih je vnesel uporabnik ne odgovarjamo. Vsi omenjeni podatki se hranijo na strežniku ponudnika.

 

V kolikor bi ponudnik prenehal z opisanimi nameni, za katere se hranijo in obdelujejo osebni podatki, bo zbirke podatkov, katerih namen je prenehal, nemudoma učinkovito in trajno izbrisal.

 

Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov je v primeru naročila (pogodbe-nakupa na daljavo), kar pomeni, da stranka privoli v osebno privolitev obdelave podatkov.

Osebni podatki se obdelujejo za namen komuniciranja po e-pošti, sms-u ali telefonu z namenom obdelave naročila, odgovora na vprašanje kupca ali povpraševanje. V primeru soglasja za obveščanje o novih ponudbah na spletni strani www.carovnik-nal.si se osebni podatki obdelujejo z namenom obveščanja po e-pošti. IP naslov ter datum in čas obiska spletnega mesta se obdelujejo zaradi preprečevanja zlorab.

 

Če ste podali privolitev za obveščanje o novostih na spletni strani www.carovnik-nal.si hranimo vaš e-naslov trajno oziroma do vašega preklica. Vpisane osebne podatke pri naročilu hranimo toliko časa, dokler lahko ponudnik (Nal Husić s.p.) in posameznik, drug proti drugemu uveljavljata pravne zahtevke na podlagi sklenjene pogodbe oziroma pet let od prenehanja veljavnosti pogodbe. Po preteku obdobja hrambe osebne podatke učinkovito in trajno izbrišemo.

 

Posredovanje osebnih podatkov je prostovoljno, kupec/posameznik osebnih podatkov ni dolžan posredovati, vendar v primeru, da jih ne posreduje ne more prejeti blaga, storitve ali odgovora na svoje vprašanje ter informacij o novostih na spletni strani. Katere podatke je potrebno posredovati je navedeno pri posameznem spletnem obrazcu.

 

IZJAVA O VAROVANJU ZAUPNOSTI OSEBNIH PODATKOV IN ZASEBNOSTI UPORABNIKOV

Ponudnik je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezan k varovanju osebnih podatkov uporabnikov njegove spletne trgovine. Ponudnik ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika oz. kupca posredoval osebnih oz. drugih podatkov tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti ali če je taka obveznost določena v zakonu.

Uporabnik/kupec se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja e-novic.

Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ponudnik ne prevzema odgovornosti.

 

IZVAJANJE POLITIKE ZASEBNOSTI

Vse pri ponudniku redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih oz. drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih oz. drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s ponudnikom.

 

Dostavni službi (npr. Pošta Slovenije, GLS, DPD …) bo ponudnik zaupal le podatke potrebne za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov.

 

Osebnih podatkov uporabnikov spletne strani ne posredujemo nepooblaščenim osebam. Podatki so posredovani izključno osebam, ki izvajajo določena opravila v zvezi z obdelavo podatkov na podlagi pisne pogodbe s spletno trgovino www.carovnik-nal.si oziroma podjetjem Nal Husić s.p.

 

Pogodbeni izvajalci, ki jim posredujemo osebne podatke so:

  • Tehnična podpora (Jadranka Smiljić s.p.)

Pogodbeni izvajalci smejo osebne podatke obdelovati samo in zgolj v okviru navodil spletnega strani www.carovnik-nal.si in jih ne smejo uporabljati za druge namene.

Spletna stran in njeni izvajalci osebnih podatkov ne iznašajo v tretje države (izven držav članic Evropskega gospodarskega prostora – članice EU ter Islandija, Norveška in Liechtenstein) in v mednarodne organizacije, razen v ZDA. Vsi pogodbeni izvajalci v ZDA so vključeni v program Privacy Shield.

 

SOGLASJE KUPCA S SPLOŠNIMI POGOJI POSLOVANJA

Z uporabo storitev na spletni strani in z neposrednim klikom na okence »Strinjam se s pogoji poslovanja« pred nakupom, se uporabnik zavezuje, da prostovoljno, izrecno ter nedvoumno sprejema Splošne pogoje poslovanja in dovoljuje obdelavo svojih osebnih podatkov izključno za potrebe tega naročila, skladno s Splošnimi pogoji ter predpisi s področja varstva potrošnikov (zajeta tudi evropska Splošna uredba o varstvu podatkov 2016/679) in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

 

SOGLASJE KUPCA Z UPORABO NJEGOVIH OSEBNIH PODATKOV V NAMENE TRŽENJA IN MARKETINGA

Kupec z registracijo in/ali oddajo naročila na spletni strani izrecno soglaša, da lahko ponudnik pridobljene osebne podatke (ime in priimek, naslov prebivališča, elektronski naslov in morebitne druge podatke, ki jih ponudniku za namene izpolnitve naročila posreduje kupec), uporabi tudi za namene neposrednega trženja prek vseh oglaševalskih kanalov, ki jih uporablja ponudnik ter za potrebe z neposrednim trženjem povezane statistične in tržne analize, marketinško profiliranje in segmentacijo.

 

Vsak kupec mora soglasje za izvajanje neposrednega trženja prek elektronske pošte (v obliki e-novic) ponudnika  izrecno podati soglasje tudi ob registraciji in/ali oddaji naročila na spletni strani z označitvijo »Prijavite se na e-novice«. V nasprotnem primeru neposrednega trženja prek elektronske pošte kupec ne bo deležen s tem pa tudi ne bo predhodno obveščen o spletnih akcijah ponudnika in drugih relevantnih vsebinah.

 

IZBRIS OSEBNIH PODATKOV

Vsak kupec lahko soglasje za obdelavo osebnih podatkov kadarkoli prekliče z obvestilom po elektronski pošti info@carovnik-nal.si ali s klikom na odjavni ukaz znotraj vsakega marketinškega sporočila.

Ponudnik bo kupčevo željo upošteval in zbrisal zgodovino vseh njegovih nakupov (vsa pretekla naročila in vse podatke povezane z njimi) in/ali ga odstranil iz seznama prejemnikov e-novic (v kolikor je naročen na e-novice). Pri tem kupec ne trpi nobenih stroškov.

 

PRAVICE UPORABNIKA OZ. KUPCA

Kupec lahko od ponudnika Nal Husić s.p. kadarkoli zahteva:

  • Potrditev ali se v zvezi z njim obdelujejo osebni podatki.
  • Dostop do osebnih podatkov in drugih osebnih podatkov o kupcu (namen obdelave, vrste osebnih podatkov, uporabnike, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki).
  • Eno brezplačno kopijo osebnih podatkov v obliki, ki jo določi sam. Če je zahteva podana preko e-pošte in posameznik ne zahteva drugače, se kopija zagotovi v elektronski obliki. Za dodatne kopije, ki jih posameznik zahteva, lahko zaračunamo razumno pristojbino ob upoštevanju stroškov.
  • Popravek netočnih podatkov.
  • Omejitev obdelave, kadar:
  1. kupec oziroma posameznik oporeka točnosti osebnih podatkov in sicer za obdobje, ki upravljalcu in ponudniku omogoča preveriti točnost osebnih podatkov.
  2. Je obdelava nezakonita in nasprotuje izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega posameznik zahteva omejitev njihove uporabe.
  3. Ponudnik Nal Husić s.p. podatkov ne potrebuje več za namene obdelave jih pa posameznik potrebuje za uveljavljanje ali obrambo pravnih zahtevkov.
  • Izbris vseh osebnih podatkov (pravica do pozabe), če so izpolnjene predpostavke iz 17. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov. Predvsem pa v primeru, kadar posameznik prekliče privolitev za obdelavo osebnih podatkov.
  • Izpis osebnih podatkov v strukturirani, splošno uporabljeni in strojno berljivi obliki s pravico, da posameznik te podatke posreduje drugemu upravljalcu, ne da bi ga prvotni upravljalec pri tem oviral.
  • Prenehanje uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja.
  • Da za posameznika ne velja določitev, ki temelji zgolj na avtomatizirani obdelavi, vključno z oblikovanjem profilov, ki ima pravne učinke v zvezi s posameznikom ali na podoben način nanj znatno vpliva. Če so izpolnjene predpostavke iz člena 22. Splošne uredbe o varstvu podatkov.
  • Pravico, da zoper upravljalca vloži pritožbo pri informacijskem pooblaščencu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši splošno uredbo o varstvu podatkov. Vsak posameznik lahko v primeru, da meni, da so mu iz strani ponudnika kršene kakršne koli pravice z naslova varstva njegovih osebnih podatkov, kadarkoli poda pritožbo pri nadzornemu organu – Informacijskemu pooblaščencu v Republiki Sloveniji: Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana, https://www.ip-rs.si
  • Ponudnik se zavezuje omogočiti izbris in pozabo osebnih podatkov uporabnika. Zahteva mora biti naslovljena s predlogom za izbris osebnih podatkov. Uresničevanje pravic kupca se zagotavlja brez neposrednega odlašanja in v vsakem primeru izvede v enem mesecu po prejemu zahteve.

 

Vse o novi evropski uredbi (GDPR), ki ureja vaše in naše pravice glede uporabe podatkov, najdete na strani Evropske komisije.

 

  1. AVTORSKE PRAVICE IN INTELEKTUALNA LASTNINA

Spletna stran oziroma trgovina www.carovnik-nal.si je v izključni lastni podjetja Nal Husić s.p.. Pridržujemo si vse pravice in kakršno koli posredovanje informacij iz spletnih strani v okviru www.carovnik-nal.si je dovoljeno zgolj in samo s pismeno odobritvijo lastnika, saj so na spletnih straneh lahko objavljeni podatki, katerih avtorske pravice se pritičejo tretjim osebam. Vsi kršitelji zakona o avtorskih pravicah bodo kazensko preganjani.

 

Vsa besedila, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno rabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih.

 

  1. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Vsako pritožbo in reklamacijo jemlje zelo resno, saj mu je zadovoljstvo kupcev izredno pomembno.

Po vseh močeh se bo trudil izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb, ki se lahko oddajo po elektronski pošti info@carovnik-nal.si ali z dopisom na sedež podjetja. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Kupcu bo v petih delovnih dneh potrjeno, da je ponudnik prejel pritožbo, ter sporočeno kako dolgo bo pritožba obravnavana. Kupec bo za čas postopka redno obveščen o poteku postopka.

 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče v Ljubljani.

 

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov,

 

Trgovina, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Splošni pogoji poslovanja veljajo od 27.4.2021

X

Shopping Cart